tohitech,  בלוג

מפגש שותפי האקדמיה של סיסקו באירופה

לפני שבוע התכנסנו במשרדי סיסקו בלונדון למפגש שנתי של שותפינו באקדמיה של סיסקו. התקבצו ובאו נציגים מכל אירופה. בכנס הוצגו חידושים בפלטפורמה של האקדמיה וקיימנו שיח עם השותפים בנושאים שונים, כמו, האקדמיה לאן, איך משכפלים סיפורי הצלחה, מה חסר באקדמיה ועוד.

מישראל הגיעו נציגים של עמותת תפוח וסיפרו לנוכחים על תוכנית נטע@ עתירת השבחים. מיותר לצין כי התוכנית עוררה התעניינות רבה בין המשתתפים שעמדו  אחר כך בתור לפגוש את נציגי העמותה ולשמוע עוד בנסיון לבדוק אפשרות שיכפול התוכנית לארצם.

המפגשים הללו חשובים לא רק לחיזוק הקשר והשיח של סיסקו עם השותפים, כי אם בונים נטוורקינג ושיח בין נציגי המדינות השונות ומהווים הזדמנות בלתי רגילה ללמוד מה קורה מעבר לגבולות המדינה שלך. להבין למשל שפריפריה חברתית היא לא המצאה ישראלית וקיימת בכל מקום, כמו פריפריה גיאוגרפית. מקבלים גם פרופורציות, בישראל יש משרד חינוך אחד, בגרמניה – 14 !!! קנה המידה שונה ממדינה למדינה אולם כולם נלחמים בפער הדיגיטלי ומנסים בעזרת לימודי טכנולוגיה להעצים את הנוער והמבוגרים כאחד ולתת הזדמנות טובה יותר לאנשי הפריפריה להיות חלק מהכפר הגלובלי המקושר והעצמה כלכלית דרך הטכנולוגיה.

הכניסה של משרדי סיסקו בבדפונט לייקס שבלונדון
החצר האחורית

התארחנו בחדר ישיבות משוכלל שמאפשר לכנס אנשים ממקומות שונים מסביב לעולם והחוויה היא כאילו כולם נמצאים באותו החדר

תמונה מהאולם ומחדר הבקרה. המרצה אומר משהו כמו “הייתי רוצה להראות לכם עכשיו קליפ…” ומייד טכנאי שיושב בחדר הבקרה מפעיל את הסרט כמעשה קסמים.

מוסמכים חדשים להכשרת מדריכים של האקדמיה
הקבוצה הישראלית

אנחנו מרחיבים את פעילותינו בישראל, כאן יש לנו כ 8000 סטודנטים, כ 4000 מתוכם תלמידי תיכון ואנו עובדים כיום עם משרד החינוך לחיזוק וחידוש פני מגמת תיקשוב והתאמה לחידושים שבנושאי הלימוד. חלק מהתכנים אנו מתרגמים לעברית וחלק גדול קיים גם בערבית וברוסית, שתיהן רלוונטיות לכאן.

במקביל, אנו נוהגים לארח בסיסקו בתי ספר המלמדים את האקדמיה כחלק ממגמת תיקשוב, התלמידים ומוריהם מדווחים לנו על הגאווה הרבה שמעוררים בהם הביקורים והם חשים גאווה עצומה להיות חלק מעולם טכנולוגי בינלאומי בעל אינסוף אפשרויות. הביקורים, בהם הם רואים את מעבדות התקשורת המשוכללות, מערכות תקשורת הוידאו הנותנות חווית “נוכחות מרחוק” (TelePresence). ושומעים הרצאה על חזון סיסקו לעתיד התקשורת משאירה בהם רשמים עמוקים המלווים אותם לאורך שנות ההתבגרות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *